loading...
love
amir hosein بازدید : 97 پنجشنبه 25 شهریور 1389 نظرات (0)
فرستنده : سما)
من و تو از تبار بی کسانیم / در این غوغا چه کس را کس بدانیم / کسی نشنیده فریاد کمک را / کمک کن تا برای هم بمانیم .
 
(فرستنده : مجتبی از کاشان) تقدیم به مریم .
یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم / آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم .

 
(فرستنده : محمدرضا باقری از مینودشت)
تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم / من میشم زلال بارون تا کنارت تو ببارم .
 
(فرستنده : زهرا) تقدیم به عشقم امید .
طوطیم اندر قفس اما دلم پیش تو است / گر قفس را بشکنند پرواز من سوی تو است / آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره / هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره .

 
(فرستنده : هاله از تهران)
خزان که قسمت ما شد ، بهار مال شما / دلم به یاد تو افتاد ، سلام حال شما ؟
 
(فرستنده : زهرا) تقدیم به عشقم امید .
تا زنده ای دنیا عزیز است / تا زنده ای دنیای من باش / در ظلمت سرد زمانه / خورشید بی همتای من باش .

 
(فرستنده : یغما از مامونیه)
بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست / شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست / گفتم که برایت بفرستم دل خود را / افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست .
 
(فرستنده : فریبرز خسروی از لامرد)
سالها در کوچه ی دل یاد تو بود / یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر .

 
(فرستنده : نوید رشیدی از سنندج)
چشات دیگه از من خسته و سیره / اما هنوز چشمای من اسیره / فقط بدون که این دل شکسته / منتظره بگی واست بمیره .
 
(فرستنده : نوید رشیدی از سنندج)
یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه / یادت نره که آینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش میزنه .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ادرس جدید bia291.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 92
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 3,226
  • بازدید کلی : 51,027
  • کدهای اختصاصی