loading...
love
amir hosein بازدید : 96 شنبه 03 مهر 1389 نظرات (0)
سلام قلب

حالتون احوالتون من که خوبم بهتر ازاین نمیشم......

میتونین حدس بزنید چرا خیلی خوبم.......

میدونم میتونین تو نظرات حدستون رو بگین.........

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

            کاش میشد بین ما فاصله جایی نداشت....

            تا لبانم روز وشب برلبت گل میگذاشت......

            کاش میشد هر نفس مست اغوشه تو بودم......

                  تاکه گرمی تنت از دلم غم میزدود

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

                  تو هم به گریه هایم بخندوقتی غرق هق هستم

                      شاید تو بی گناهی و من به جدایی لایقم 

                       بهت نمی گم بمون این انتخاب به پای تو

                     صبوری می کردم اگه یه روزی بودم به جای تو

 به پایان رسیدیم اما نکردیم اغاز

                        فروریخت پرها اما نکردیم پرواز

              بخشای ای روشن عشق برما

                                                              بخشای

      تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

               اره دنیا        .............          بنویس

               از شب های بی ستارم          بنویس

               از چشای غم گرفتم               بنویس

               روی ابرها     ............            بنویس

               روی موج ابی هر دل تنها          بنویس

           بنویس  ........    عاشق بود  .........     تنها بود

    تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

               خدا تنها معشوقی است که عاشقی دارد

               که هیچ یک از بودن دیگری راضی نیست

              وهیچگاه یکی از انها معشوق را تنها برای خود

                                    نمیخواهد

      تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

                      روی ان شیشه ی تب دارتورارها کردم

                      اسم زیبای تورا با نفسم جا کردم

                 شیشه بد جوری دلش ابری وبارانی شد

                    شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم

               باسر انگشت کشیدم به دلش عکس زیبای تورا

                       عکس زیبای تورا سیر تماشا کردم

   تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

     قراربی قرارشد قرارم

                                    من احساس تورادر انتظارم

    ببین از دوریت بی روزگارم

                                    زمستانم که درسوگ بهارم

   من ان ابرم که خشکم

                                         نا ندارم

   که در اندوه دوری ها ببارم

                                     ستاره ,اسمان ,روز,می شمارم

  عزیز وعاشق ومجنون وزارم

                                    بیا نوری بده برتاری شبهای تارم

  که بی تو لعنتیست به هرچه دارم

                                    نمیدانم که در دوری به قلبت ماندگارم

      (٠       ولی اما تورا تا حد جان دوست دارم         ٠)

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نبینم نظر ندیهاماچ

دوستون دارم قددددددددددددددددددددددده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

اسمونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننناقلببغلمژهقلب

بایییییییییی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ادرس جدید bia291.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 368
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 3,261
  • بازدید کلی : 51,062
  • کدهای اختصاصی